
Серія майстер-класів від вчителів Дубовик А. С.(« Використання елементів тімбілдінгу для реалізації творчого потенціалу здобувачів освіти на уроках трудового навчання» ), Худицької Є. Г.( «Сторітелінг – ефективний метод навчання та виховання школярів»),Ткачук С. І. («Моє методичне панно»), Василенко А.Ф.( «FOOD – флористика») та практичного психолога Ткаченко С. О. ( «Арт – терапія у роботі шкільного психолога») проілюструвала вміння педагогічних працівників продукувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовувати нестандартні форми і методи організації навчально-виховного процесу, володіння технологіями творчої педагогічної діяльності.
Дієвим інструментом професійного зростання для колег стали авторські майстерні педагогів Журавлюк О. А.( «Медіаграмотність у сучасному освітньому середовищі»), Бручі С. А(«Цифрова освіта в сучасній школі»), тренінгове заняття Верчук С. С. «Основи педагогічної конфліктології», які продемонстрували високий рівень творчого використання сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, професіональний сенс своєї діяльності, вміння застосовувати онлайн-інструменти, що дає змогу осучаснити освітній процес
Декада педагогічної майстерності вкотре стала свідченням того, що вчителі навчаються протягом життя. Прагнення до самовдосконалення, самоосвіта є важливими чинниками професійного зростання педагогів ліцею, адже наше педагогічне кредо – «Ми всі робимо одну справу. І робимо її якісно!».