Психолого-педагогічний консиліум

     IMG-b6b4875665813422a9bdc8c829d97979-VУпродовж усього життя і дорослим , і дітям доводиться пристосовуватися до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня.  Складними  адаптаційних періодів є навчання у 1, 5, 10 класах. Тому в ліцеї №7 м. Ковеля був проведений психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації здобувачів освіти.

  Учитель початкових класів Мартинюк О.К. ознайомила присутніх із особливостями розвитку  учнів 1-х класів, розповіла про адаптацію дітей  до навчання в закладі освіти. Класний керівник 5-В класу Самчук З.Я. повідготувала повідомлення про адаптацію п’ятикласників у середній школі. Шворак О.С., класний керівник 10-А класу, розповів про вікові особливості підлітків, звернув увагу на те, як вони пристосувалися до навчання в старшій школі.
MyCollages (42)
    З метою виявлення уже існуючих труднощів  та попередження можливих протягом жовтня-листопада психологом ліцею Ткаченко С.О. проводилася діагностика адаптаційного процесу учнів 1, 5 та 10 класів. Світлана Олексіївна використовувала такі методики: діагностика шкільної готовності Керна Йерасека, філіппінський тест, опитувальник учителя Ковальової-Тарасенко (для 1 класу); соціометричне дослідження, діагностика шкільної тривожності за методикою Філіпса, анкета “Адаптація п’ятикласників” ( для 5 класу); соціометричне дослідження, анкета “Моя адаптація до профільного навчання”(для 10 класу).
      Отже, успішній адаптації учнів до навчання в школі сприятимуть цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.