ЗАСІДАННЯ ПРОЕКТНОЇ ГРУПИ «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ООП»

gerbschoolВідповідно до плану роботи ліцею у квітнязображення_viber_2023-04-05_14-35-22-047 місяці було проведено засідання проектної групи  «Інклюзивна освіта: забезпечення умов для реалізації педагогічного супроводу дитини з ООП» на якому було розглянуто питання з теми: «Соціалізація дитини в шкільному середовищі, враховуючі реалії сучасності».
Соціалізація особливих дітей в інклюзивному середовищі зумовлена необхідністю розв’язання низки суперечностей, які склались в суспільстві.

Саме  зображення_viber_2023-04-05_14-35-23-589інклюзивні класи є основною силою для розвитку та подолання нагальної проблеми. Адже вони спрямовані на забезпечення потрібної освіти, змістовне проведення дозвілля, надають можливості для саморозвитку і самореалізації,  виховують у кожної особистості відчуття власної необхідності та значимості. Жодна дитина  з ООП не повинна бути відокремленою від соціуму.
Найважливішим завданням сьогодення в педагогіці розглядається завдання повної реалізації прав на якісну освіту дітей з ООП. Це основна умова їх ефективної соціалізації, яка забезпечить особливим дітям активну повноцінну участь в житті суспільства та успішну самореалізацію і соціальну діяльність. Саме це питання розглянули педагоги разом зі спікером – вчителем початкових класів Іриною Станіславівною Кондратюк.
Обов’язком педагогів, асистентів вчителя , родини, однолітків, всіх, хто її оточує,  є життєва необхідність оточити особливу дитину безмежним добром, ласкою, ніжністю, всебічною увагою та щирою любов’ю. Тільки в цих умовах ми зможемо в повній мірі соціалізувати не просту дитину, але не забуваймо і про те, що всі діти – то наше майбутнє, і від їхньої діяльності теж буде залежати життя цілих поколінь. Про це  у своєму виступі розповіла  асистент вчителя  другого  класу Світлана Петрівна Кашуба.
Асистент вчителя Руслана Миколаївна Кашинська поділилась досвідом роботи над соціалізацією дітей з ООП у взаємодії з однолітками. Незвичайна дитина теж має душевні почуття, свою власну думку, вона хоче активно спілкуватися з однолітками та дорослими. В цей щасливий період свого життя вона повинна мати емоційний комфорт,  відчувати неабияку допомогу і підтримку в житті, партнерську повагу і постійну впевненість у повноцінному розвитку.
Ініціатива спікерів отримала емоційний відгук з боку колег із команди психолого педагогічного супроводу. Вони підключились до активного обговорення, ділились власним досвідом, вносили пропозиції. Залишили питання до подальшої співпраці і вирішення.