Богатікова Світлана Володимирівна
Педагогічне кредо
«Правильний шлях такий: оволодіти тим, що зробили попередники, йти далі» (Я.Толстой)
Проблема
Формування підприємницької компетентності учнів на уроках української мови засобами дослідницького методу
Проблема
«Навчання найефективніше тоді, коли приносить радість» (Петер Клеїн)
Проблема
Виховання підприємливості та ініціативності засобами сучасної історичної освіти.
Ваць Наталія Валентинівна
Педагогічне кредо
Ми навчаємо і навчаємось не для школи, а для життя.
Проблема
Активізація роботи учнів науроці через дослідницьку діяльність, формування засобами уроку літератури, творчої, сміливо мислячої особистості готової до розв’язання складних проблем у різних сферах діяльності
Педагогічне кредо :
“Мало знати -потрібно й використовувати. Мало бажати-потрібно й робити” Гете
Проблемне питання :
“Едьютеймент як ефективний метод навчання української мови та літератури “
Життєве кредо:
“Доброта-це мова,яку можуть почути глухі і побачити сліпі”.Марк Твен
Журавлюк Олена Апполонівна
Педагогічне кредо
…Учитель – це сцена, де є різні ролі: і кожну не грати, а нею прожити, щоб душу дитячу у щастя ліпити.
Проблема
Формування ініціативності й підприємливості на уроках української мови та літератури засобами інноваційних технологій.
Педагогічне кредо.
“Якщо ти твердо йдеш шляхом, яким почав іти, то ти щасливий”. Г. Сковорода
Педагогічне кредо
Вміння знаходити обдарованість та здібних дітей – талант, уміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини.
Проблема
Формування історичної свідомості учнів через упровадження інноваційних технологій навчання.
Педагогічне кредо
Мислення починається із здивування» (В. О. Сухомлинський)
Проблема
Формування ініціативності та підприємливості учнів на уроках української мови і літератури через упровадження інноваційних технологій навчання
Тищук Алла Степанівна
Педагогічне кредо
Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться.
Проблема
Виховання ініціативності учнів та підприємливості на уроках української мови та літератури.
Педагогічне кредо
Знання складаються із дрібних крихт щоденного досвіду
Проблема
Формування підприємливості та ініціативності школяра на уроках української мови і літератури засобами інноваційних технологій.