Методична комісія суспільно-гуманітарного циклу

???????????????????????????????Богатікова Світлана Володимирівна

Педагогічне кредо

«Правильний шлях такий: оволодіти тим, що зробили попередники, йти далі» (Я.Толстой)

Проблема

Формування підприємницької компетентності учнів на уроках української мови засобами дослідницького методу

 

BruchaБруча Світлана Анатоліївна

Проблема

«Навчання найефективніше тоді, коли приносить радість» (Петер Клеїн)

Проблема

Виховання підприємливості та ініціативності засобами сучасної історичної освіти.


Ваць Наталія Валентинівна

Педагогічне кредо

Ми навчаємо і навчаємось не для школи, а для життя.

Проблема

Активізація роботи учнів науроці через дослідницьку діяльність, формування засобами уроку літератури, творчої, сміливо мислячої особистості готової до розв’язання складних проблем  у різних сферах  діяльності

 

Задорожня Наталія Іванівна

Педагогічне кредо :

“Мало знати -потрібно й використовувати. Мало бажати-потрібно й робити” Гете

Проблемне питання :

“Едьютеймент як ефективний метод навчання української мови та літератури “

Життєве кредо:

“Доброта-це мова,яку можуть почути глухі і побачити сліпі”.Марк Твен  

Журавлюк Олена Апполонівна

Педагогічне кредо

…Учитель – це сцена, де є різні ролі:  і кожну не грати, а нею прожити, щоб душу дитячу у щастя ліпити.

Проблема

Формування ініціативності й підприємливості на уроках української мови та літератури засобами інноваційних технологій.

 

Жарковська Людмила Миколаївна

Педагогічне кредо.

“Якщо ти твердо йдеш шляхом, яким почав іти, то ти щасливий”. Г. Сковорода

 

 

 

SamchukСамчук Зоряна Ярославівна

Педагогічне кредо

Вміння знаходити обдарованість та здібних дітей  – талант, уміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини.

Проблема

Формування історичної свідомості учнів через упровадження інноваційних технологій навчання.

 

 

stuchukСтицюк Наталія Леонтівна

Педагогічне кредо

Мислення починається із здивування» (В. О. Сухомлинський)

Проблема

Формування ініціативності та підприємливості учнів на уроках української мови і літератури через упровадження інноваційних технологій навчання

 

TuchukТищук Алла Степанівна

Педагогічне кредо

Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться.

Проблема

Виховання ініціативності учнів та підприємливості на уроках української мови та літератури.

 

CHegelnikЦегельник Ольга Миколаївна

Педагогічне кредо

Знання складаються із дрібних крихт щоденного досвіду

Проблема

Формування підприємливості та ініціативності школяра  на уроках української мови і літератури засобами інноваційних технологій.