Методична комісія вчителів естетично-технічного циклу

PonikarchikПонікарчик Василь Андрійович

Педагогічне кредо:  Моє заповітне бажання – передати ту життєву мудрість, яку називають умінням жити.

Проблемне питання: Методика  самостійних занять фізичними вправами 

 

 

Bidnenko Бідненко Борис Вікторович

Педагогічне кредо: 

Проблемне питання: Сприяння розвитку фахової майстерності учнів та виявлення нових технологій навчання і виховання.

 

 

Vasilenko Василенко Антоніна Федорівна

Педагогічне кредо:  «Вся гордість учителя в учнях, в зростанні посіяних, ним зерен»

Проблемне питання: Розвиток пізнавальної самостійності на уроках трудового навчання

 

  

  

Dubovik Дубовик Алла Степанівна

Педагогічне кредо:  Хай буде вчитель дзеркалом добрих звичаїв: і чого навчає, або навчити збирається, те саме як на зразкові, хай показує на самому собі.

Проблемне питання: Активізація навчальних досягнень учнів на уроках трудового навчання

 

 

MamushkinМамушкін Валерій Анатолійович

Педагогічне кредо:  Мети досягає той, хто її прагне.

Проблемне питання: Розвиток загальної витривалості учнів шляхом самостійних занять

 

 

 

Мизовець Оксана ОлександрівнаMizovezh

Педагогічне кредо: «Даруй мистецтво дітям».

Проблемне питання: «Інноваційні технології як засіб формування музично-естетичних здібностей школярів на уроках музичного мистецтва».

 

 

 

ZarembskaОстапук Валентина Олександрівна

Педагогічне кредо:  навчання і виховання через взаєморозуміння і звичку

Проблемне питання: Розвиток координації рухів дітей молодших класів

 

 

 

ПPriztupaриступа Микола Васильович

Педагогічне кредо:

Шукай, живи, посміхайся, йди вперед, не прогинайся

Проблемне питання:

Психологічна підготовка учнів до участі в міських  змаганнях

 

 

Shvorak TШворак Тетяна Володимирівна

Педагогічне кредо:  «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути»

Проблемне питання: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва шляхом використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальний процес»