ЦИФРОВИЙ КЕЙС СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

2Згідно концепції НУШ сучасна школа потребує інноваційного вчителя, здатного стати агентом змін, спроможного залучати учнів до спільної діяльності, що сприятиме їхній соціалізації та дозволятиме успішніше оволодівати суспільним досвідом. Вимогою часу стала цифрова компетентність педагогічних працівників.
 З метою підвищення рівня підготовки до освітнього процесу 19 січня для вчителів початкових класів та молодих педагогів відбувся практичний тренінг «Цифровий кейс педагога». Керівник творчої групи «Інноватор», учитель інформатики, Хрунь Надія Петрівна розкрила суть технології «Цифровий кейс» та довела необхідність і ефективність використання цифрового кейсу в практичній роботі вчителя.

1Педагоги практикувалися у створенні власних цифрових кейсів використовуючи сервіси Genially та Blendspace. Кожен цифровий кейс був привабливим, яскравим та динамічним, адже педагоги сформували цифрові кейси за різною тематикою та різним напрямом.
Тетяна Климук