З метою впровадження в практику роботи з дітьми елементів кольоротерапії, як методику покращення здоров’я за допомогою кольорів; використання педагогічних можливостей кольору для розвитку пізнавальних здібностей дітей, мовлення, мислення, пам’яті, уважності, ейдетичних здібностей, креативності; розвитку естетичного смаку, творчого потенціалу дітей, збагачування позитивного емоційного досвіду, в ліцеї проводився кольоровий тиждень. Здобувачі освіти, підтримали дану ідею та активно долучились до проведення.
Психологи рекомендують “кольоротерапію” одягу:
-
понеділок – червоний, допоміг набратися рішучості та сміливості. Колір активної дії;
-
вівторок – помаранчевий, допоміг учням стати впевненішими та яскравішими.
-
середа – жовтий, посилив концентрацію уважності, стимулював роботу мозку.
-
четвер – зелений, створив для учнів і всіх оточуючих заспокійливий настрій, почуття гармонії, безпеки, вільності;
-
п’ятниця – синій, посприяв роздумам, розвинув фантазії.
