Метод проектів під час дистанційного навчання

Сьогодні метод проєктів вважають одним з найперспективніших методів навчання. Адже він стимулює учнів до розв’язання проблем, які потребують певної суми знань; розвиває критичне мислення; формує навики роботи з інформацією (учні добирають потрібну інформацію, аналізують її, систематизують); допомагає вирішувати пізнавальні й творчі завдання в співпраці, де учні виконують різні соціальні ролі. Ось і  учні 5-А і 5- В класів нашого ліцею  в період дистанційного навчання отримали завдання виконати проєкт на тему «Вирощування бобової рослини». Протягом 14 днів учні разом з батьками займалися виконанням  отриманого  завдання: спочатку обирали насіння, замочували його, висаджували у грунт і уважно вели тривалі  спостереження, фіксували результати досліджень. Це дало можливість дітям отримати не тільки нові знання і високі бали ,а й здобути практичні навички ,які згодяться їм у житті .

Вчитель біології Шумська Н.С.

5 4 3 2 1