День дружби

Відпочинок у пришкільному таборі «Св2ітанок» насичений різноманітними заходами, де діти весело проводять час разом із друзями, розвивають свої таланти, отримують пізнавальну інформацію, вчаться чомусь новому.
Вдалим, емоційним і дуже пам’ятним було заняття проведене соціальним педагогом на тему «Дружба і товаришування».
Метою заняття було навчити дітей цінувати дружбу, розвинути комунікативні здібності та емоційну сферу дітей, створити атмосферу співпраці під час заняття, згуртувати дитячий колектив, розширити знання дітей про своїх однолітків.

Переступаючи поріг3 нашого табору, дітлахи кожного дня зустрічаються у класній кімнаті. У них спільні завдання, інтереси, радощі, тривоги, але вони є різними. Щоб у класі були дружні стосунки, потрібно допомагати один одному, говорити добрі і гарні слова, поважати і розуміти недоліки інших. Саме про це соціальний педагог говорила на своєму занятті.
Спільно з дітьми вона визначала характеристики гарного та поганого друга, а також вказувала на основні помилки, які 5виникають у спілкуванні між друзями, наголошувала на необхідності дружби у житті кожного. Діти мали змогу поділитися історіями про своїх друзів і довели що вони відкриті, толерантні, щирі, готові завжди прийти на допомогу іншим.
Іншою цікавою частиною заняття було проведення ігор. Дітям були запропоновані цікаві, рухливі завдання, під час яких вони мали можливість проявити свою згуртованість та взаємодопомогу. Гра «Хто я» довела, що учні дуже добре знають один одного і вміють підтримати товариша. А завдання «Спільний малюнок» об`єднало учнів, вони разом взялися за довгу палицю і спільними зусиллями малювали один малюнок. Тим самим показали, що вміють працювати у команді. За допомогою вправи «Зрозумій мене» хлопчики і дівчатка  довели, що здатні зрозуміти товариша навіть без слів. На занятті панувала атмосфера співпраці  взаємодопомоги і підтримки.
Наші діти довели, що вміють дружити та поважати один одного. Вони щиро радіють успіхам своїх одн олітків та готові у потрібний момент протягнути руку допомоги.
14