Ділимось досвідом, колеги!

gerbschoolУ ліцеї №7 м. Ковеля відбулася презентація методичного кейсу “Інноваційні технології класного керівника”, досвідчені класні керівники та класоводи розповідали, як організовують роботу свого класу. Дубій Л.І. ознайомила присутніх із технологією педагогічної підтримки, Жарковська Л.М. розповіла, як створює ситуацію успіху на основі мотивації особистого успіху. Шкільний психолог Ткаченко С.О. продемонструвала, які навчальні ігри можна використовувати класному керівнику. Про технологію розвитку творчого потенціалу учнів та колективного творчого виховання зі свого досвіду поділилася Михальчук В.В. Очеретяний І.С. ознайомив із інноваційними технологіями правового та превентивного виховання. Ткаченко О.П. розповіла про типи  конфліктів та як вона вирішує конфлікти в своєму класі. Дубовик А.С. з власного досвіду поділилася, які є ефективні технології співпраці класного керівника з батьками. Як організувати використання комп’ютерних технологій на виховних годинах, розповіла Сілівончик О.А.

Наші молоді колеги теж захотіли поділитися своїм досвідом, тому вони взяли участь у презентаційному меседжі “Мої перші педагогічні знахідки”. Мета: сприяти підвищенню мотивації вчителів до саморозвитку, самореалізації. Досить часто молодих спеціалістів хвилюють питання: як знайти себе в потоці обов’язків та справ? як порозумітися з учнями та батьками? як завоювати авторитет? як організувати перші батьківські збори? І кожен педагог знаходить свої шляхи вирішення поставленого завдання. Молоді колеги  презентували різні техніки, методи роботи: “девіз класу”, техніка колажу, метод квесту, бренд класу, метод згуртування класного колективу за допомогою ігор, екскурсій, форми взаємодії з батьками, організація діяльності з допомогою ІКТ.  

За результатами таємного голосування було визначено фаворитів у таких номінаціях: “Неповторність”, “Креативність”, “Оригінальність”, “Ерудиція”, “Творчість”, “Винахідливість”, “Вимогливість”, “Інноваційність”, “Майстерність”, “Наполегливість”, “Гнучкість”, “Відкритість”.
На завершення заходу було проведено опитування з метою визначення труднощів у роботі, над якими варто попрацювати в наступному навчальному році і внести в план роботи класного керівника.
    Класне керівництво – це не робота, це спосіб життя, тому класний керівник працює і живе для дітей!!!
MyCollages (4)