Психолого-педагогічний консиліум

  Logo 7У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби  закладу освіти.
    Поняття «психічна адаптація» процес  взаємодії особистості із середовищем, при   якому особистість повинна враховувати особливості середовища й активно      впливати на нього, щоб забезпечити  задоволення своїх основних потреб.
     У шкільному житті дитини існує три переломні моменти: вступ до школи (1 клас), перехід до середньої ланки (5 клас) і перехід до старшої школи (10 клас), адже в цей час відбувається дуже багато змін. Тому в ліцеї був проведений психолого-педагогічний консиліум щодо  адаптації здобувачів освіти 1-х, 5-х, 10-х класів.

      Із метою виявлення вже існуючих труднощів та попередження можливих протягом листопада-грудня  психологом ліцею Ткаченко С.О. проводилася діагностика адаптаційного процесу. Світлана Олексіївна використовувала такі види дослідження: готовність до школи за методикою Йерасека,  фізіологічна зрілість , опитувальник учителя, діагностика шкільних емоцій ( для 1 класу);  “Соціометрія”, “Рівень шкільної тривожності”, “Нові і проблемні предмети” (для 5 класу); анкетування щодо задоволення профільною школою, дослідження соціальних  контактів у ліцеї ( для 10 класу).
     Із приходом до школи змінюється весь спосіб життя та діяльності дитини. Від того, як пройде адаптація, залежить її здоров’я, емоційний стан, працездатність, успішність у навчанні й у подальшому житті.