5 лютого 2018 р. у ЗОШ №7 м. Ковеля відбулося засідання педагогічної ради. Інноваційна грамотність педагога як умова розвитку його професіоналізму у формі відкритого діалогу. Педагогам необхідно було обґрунтувати доцільність упровадження інноваційних технологій, ознайомити з основними новаціями концепції «Нової української школи».
Заступник директора Панасюк Світлана Андріївна, яка готувала доповідь, запропонувала для колег такі проблеми для аналізу й обговорення:
-готовність педагога до інноваційної діяльності. Інноваційний режим школи (Остапчук В.О.);
-найважливіші професійні здібності та якості вчителя (Яреміч О.О.);
-сучасний педагог. Імідж сучасного вчителя (Самчук З.Я.);
-синдром «професійного вигоряння» (Ваць Н.В.);
-експертна карта оцінювання вчителя (Жарковська Л.М.);
-використання ЕОІР у початковій школі, як чинник реалізації концепції «Нової української школи». Особливос ті навчання учнів за технологією «Розумники» (Бадира Л.А,);
-основні новації концепції «Нової української школи» (Литвине нко Т.І.).
Цікаво, змістовно у формі відкритого діалогу пройшла педагогічна рада, яка стала поштовхом до переосмислення своїх підходів та методів роботи і побудови вчительської діяльності на нових принципах і засадах.