ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ

25 жовтня відбулося засідання  психолого-педагогічного консиліуму, під час якого вчителі 1-х класів, психолог, логопед, заступник директора з навчально-виховної роботи та  вчителі,  які викладають у перших класах мали змогу підбити підсумки адаптації до шкільного навчання учнів.

DSC01726 (1)-min Класні керівники 1-х класів  докладно познайомили присутніх із своїми класними колективами, практичний психолог школи, на основі проведеного психодіагностичного дослідження, проаналізувала рівень шкільної зрілості першокласників, психоемоційне ставлення дітей до школи та особливості їх адаптаційного процесу. На основі оброблених даних  надала рекомендації всім вчителям, щодо поліпшення психологічного комфорту  першокласників.

Учитель-логопед охарактеризувала типові мовленнєві DSC01727-minпорушення, виявлені в першокласників, надала  відповідні рекомендації щодо їх виправлення.

Робота консиліуму проходила в атмосфері співпраці, дружнього колегіального спілкування. Більшість першокласників мають високий рівень шкільної зрілості,  добре адаптувалися до нових умов навчання та виховання у школі, емоційно, позитивно сприймають процес навчання та себе у контексті школи.